Monday, October 11, 2010

Teruskan Berlari

5.39pm

i need a running...
saya nak lari...kejap lagi saya lari...
nk lari dgn sape???
saya nak lari sorang2....
kalau blh nk lari pakai speck hitam...
biar org tak kenal saya...
saya nk berlari tk berhenti blh???

7.10pm

aku berlari ke td???
haha...dgn seluar jeans koyak2...sport shoes lagi..
pergh!!! jogging bendenye..
mcm nak pg main band pon ade...(impian/angan2)
tp nk wat cm ne...seluar track diadora aku koyak akbt accident itu hari
sampai hr ni tk beli2 baru...itula akibat org yg demand sgt...
aku demand dgn certain2 benda je ok..
seluar track,watch,wallet,handbag and shoes(terpaksa)..
yg lain2 pasar malam pon aku blasah...
aku park motor kt pej bendahari...then aku jalan pergi dkt batu besar USM tu...
ddk situ...tgk laut....tgk langit...tgk org main bola....ketenangan kutemui!!!
tgh2 syok2 layan...ade plk abg/budak ni suh aku tgkp gbor die plk nek basikal..
agaknye die nk tunjuk kt awek die kot...
sedikit kepoyoan kt situ..haha
sorry la abg/budak kalau aku tgkp tk lawa..hihihi...
ok...then smbg tgk org main bola,tgk langit,tgk burung helang kebanggaan USM..errkkk
ade la dlm 5 ekor aku kira...(takde keje lagi)
6.55pm aku jalan balik..sekarang gelap cepat..
tambah2 aku ni diakui oleh semua org seorg yg penakut gelap! huahuahua
ala..peluh tk keluar...esok kene park jauh skt la cmni...heee
esok pagi baru blh lari dgn seluar koyak..baru org tk nmpk...ngeee~~
dgn harapan aku bgn awal ler esok...

kesimpulannye aku berlari...
berlari meninggalkan stress..tgk langit...tgk laut..
aku bukan miserable... i just need a quality time for myself...

~the silent isnt so bad~

No comments:

Post a Comment