Monday, October 11, 2010

Blurr Terlampau!

at this moment...still....i cant finish my draft for fyp...
knp la blurr sgt ni...apasal tajuk ni macam susah ke..
lastly...aku nanges jgk utk sem ni...
sedeynye......knp ssh sangat nk faham ni...
semangat la farah....mane pergi semangat....

nmpaknye nanti kene jumpa juga Dr Rijal dgn muka kecian lagi blurr ni..
pastu aku nk g pinjam buku kat library..
tp mcm mane??
kesian ke bangang aku ni x pernah pnjm buku kt lib??
fkr sendiri la...huaaaa

Ya Allah...please bring back myself...
the last me....
dulu aku tak macam ni.... Astaghfirullahalazim...
permudahkan lah urusan aku...
jauhkan aku dari perkara2 maksiat dan perkara2 lagho...
dekat kan hati ku dgn Mu..
tambah kan amal ibadatku...
kenapala rasa macam ade benda tak settle lagi dlm jiwa ni....
ape benda yang aku terlupa???
ingatkan daku bila aku terlupa...
curahkan kasih dan sayang Mu kepadaku ya Allah...

farah wake up!!!!!
what u promised to Ayah...
fulfill them...ohhhh....aku tk nk dh tgk muka kecewa ayah
penat aku nk nanges kot....
tolong!!!!
balik la wahai diri sendiri...
BERUBAH!!!!!! jadi lebih baik...
inshaAllah....
doakan kejayaan saya......
Amin....

No comments:

Post a Comment