Tuesday, October 12, 2010

hari ni hari yg sgt bosan...
pg kelas sorang2 sbb shikin sakit...
balik bilik lapar gila..
hampir 24 jam tk makan..
ohhh..tkde org nk teman..
lantak la...turun mkn sorang2..dok depan tv..telinga pakai headphone...
tk sedap langsung makan sorang..
tambah2 tgk muka 'pak lah'
saya sgt la tk blh tgk muka die since matriks..
meluat!! ekkk
nampaknye pasni kene pergi beli barang2 dapur..
masak sendiri blh jgk telan sorang2
lama gler rice cooker saya tak 'berasap'..ceceh..
poyo glersss...
saya mmg suka masak!!!

-------------------------------------------------

again...i did something reckless...
lepas berjiwang bwh pokok saya merempit! hihi
dr guest house,lalu HBP then gatai p lalu traffic light...
bkn tk leh lalu jejantas ann...
saje...saya dh lama tk pergi stesen minyak ni....
nk pergi stesen minyak pon adventure jgk..(sbnrnye saya takut (T_T))
kasi hbs cepat minyak tu...
i ride as fast as i can (tkdela laju sgt)
tp tk normal dr biasa la...
puas hati saya...saya dh lama tk bawa laju2 sejak saya accident...
tp pasni saya tk nk dh bawa laju2...
Mr. Unique dh marah saya...tp saya suke die marah =p ~gatai sekejap~

--------------------------------------------------------------------------

I ENVY HER

why should i have that feeling???
she did nothing..
and she doesnt know me at all..
but since i know your existence i keep thinking and worrying..
for what??
aku pon bangang tk btl...hishhh...forget about it!!!

------------------------------------------------------------------------

focus for tomorrow quiz!!
and fyp stuff yg tk habis2 ni...
lmbtnye nk tunggu pukul 1++
kueytiaw goreng mak cepat la sket sampai....
dgn harapan kak dida n abg didi selamat sampai penang....
saya lapar sgt ni!!!!
apasal la nafsu makan makin menjadi2...
oooo..nk sampai masa dah rupenye..hhihi...
mkn farah sblm masa itu dtg!!!
jom study!!

p/s: im missing someone...

No comments:

Post a Comment