Monday, October 25, 2010

i Miss The Girls


1. kakak saya
2. ika, adik saya
3. su, adik saya

what happened when all the girls at home??

kami suke buat bising kt bilik sambil ttp pintu..
kami suke tido siang same2...
kami suke buat kelakar same2..
kami tgk movie sama2..
study sama..*aku tak* haha..
aku suke make over diorg..
kami suke "pau" kakak kami..
sbb die 'kaya'...hihi...
kami suke bkk saloon..tp aku la barber mereka..
kami suke berebut bilik air...
kami suke lepak dgn mak dlm bilik aircond mak..
kami suke senyap bila depan ayah...*pengecut*
kami suke bising depan mak..*bias*
kami suke jadi patient utk kakak..
berebut internet same2..
aku dgn kakak masak..adik2 malas..
kami pon membebel kt diorg...
mereka juge sukee semakkan bilik aku..ciss

kakak saya agk senyap. kdg2 kuat merajuk...
tp bila die bt lawak, gelak sampai tk ckp perot...
ika kuat tido..
ayah kata ika blk ke tak same je..
eleh..padahal ayah suke die ade..
tp kalau tkde die tkde sape nk gelak kt lawak kitorg..
su garang..
suke merajuk jugak...
die suke kacau kitorg tido siang..
die cengeng...
makan bnyk..kalah aku...
opss mmg yg lain mkn bnyk dr aku...tp aku plg besar jg..haishhh..
aku? aku garang kadang2 je..
aku merajuk tk sampai 5 minit...
aku suke bt lawak kot..
aku rajin jugee...
tp aku tk pandai mcm kakak dan adik2 aku...
itu hakikat yg agak sedih yee...
tp rezeki Allah lain2 kan...

kakak approaching 24 next year..
ade lagi ke masa utk kita buat bising kt bilik mcm selalu?....
kakak mesti jarang balik nnti...
ika is going to India.. *inshaAllah*
lagila sunyi...setahun sekali tah balik tak.....
su je ade...
ak tk suke sunyi...tolong jgn bagi saya sunyi oke...
aku plk ape nk jadi thn depan ekk..
semoga Allah permudah kan urusan ku...

saya rindu sgt kat kalian....
sila balik dgn selamat...
tunggu saya di rumah...
"i wont go home without you"

No comments:

Post a Comment