Friday, November 5, 2010

SorrY

maaf kawan2....
saya buat korang risau...
rumate saya pon...sorry...

sorry cik linda...
termarah kamu....termerajuk dgn kamu....
kadang2 ade benda yg sgt sensitif...
ayat kamu 1...tp yg datang kat kepala saya berduyun2...
sorry sbb kamu sampai nanges sbb saya tak balik2...huhu
saya bkn merajuk dgn kamu...
tp tertekan je....
org janji tk buat keje giler lg...huaa...

mcm drama kan...
aku campak2 semua barang atas katil aku..
rumate aku pon takot...
aku dok bwh meja, muka tutup dgn rmbt mcm org gler..
pastu aku kuar...blk mlm2..sorang2..tk pnh buat!
siap pesan kt linda..kalau aku tk balik b4 kul 12 tel polis..
hhaha..mmg kene tahan polis pon td...
dey pakcik polis..saya ade lesen la..
kawan2 aku dok masej2 call2 tp aku buat bodo..
balik je nmpk muke diorg risau gler...ayat kt status ym diorg...
sorry girls...

tp thanx kt nysa sbb memahami..
sbb ko tolong jelaskan kt diorg...
walaupon aku malu n susah nk explain...
thanx jgk kt lain2 sbb happy kan saaya...
kt rumate jgk yg cool..
saya janji tk buat lagi..huhuhu

No comments:

Post a Comment