Saturday, April 30, 2011

kepadaNya kembali


hari ni sorg daripada kawn fb aku dah meninggal dunia..
even aku tk pernah kenal die tp ade jgk la bau2 kawan tu..
she's soooo pretty...mcm model..
bf die kawan kpd kawan aku yg aku dh tk contact la ni...ada la jgk tu bau2 kawan..huhu

bila jd perkara2 mcm ni..buat aku tersedar..
aku still ade kawan2, org2 yg aku syg kt dunia ni..
semua sihat walafiat..maka aku kene hargai..sebelum mereka tinggalkan aku
atau aku tinggalkan diorg..
ajal dan maut tu tk berbau..tk bg alarm kdg2..
kalau ade slh seorg drpd mereka tinggalkan kite..
mesti kite akan fkr..bila last kite ckp dgn die..ade tak kite terkuat suara..
termarah tk tentu hala...
tertengking tk semena...
takkan semua nk tunggu raya...kita khilaf..
kadang2 kite tk sedar...ape yg kite ckp tu bt org lain sedih..
org lain menangis.dan terasa sampai jiwa..
hati org tk sama..ade yg lembut..ada yg keras..ade yg tkde perasaan..

kdg2 kite selalu pendam..
bende yg kite nk ckp..tp tk tercakap..
sampai 1 saat dh tk sempat..menyesal pon tk guna..

berbalik pada kawan aku tu..
nama die rania..
akhir2 hayat die aku tgk die sempat bahagia.
akhir2 hyt die, die jumpa lelaki yg blh membahagiakan dia..
die blh rasa cinta..
akhir2 hyt die, die sempat menjengah ke kota mekah..
rania ni seorg yg cantik..
tp Allah bagi die ujian dgn kesakitan..
semoga die ditempatkan dlm golongan org2 yg beriman

p/s: kdg2 tk perlukan kata2 utk memahami sesuatu

No comments:

Post a Comment