Friday, October 15, 2010

Waste or Investment??

i was suddenly bought two new jeans!!!
1 pair=RM79
2 pair=RM130
????? for sure la aku beli 2!!
membazir tak???? TIDAK!
sebab
1: size aku susah nk cari...sbb err tk yah ckp la..hehe
yg ni tak payah nk alter2 lagi.
2:skrg susah nk cari seluar cutting besar2..semua cutting kecik2...
kaki aku pnjg kot..huduh pakai cmtu...
3:aku demand dgn jeans..haha...Giordano...ok la tu KOT
nk beli levi's tk mampu..=(
4:ok la tu sbb tgh sale...

ok..pasni aku dah tau dh nk beli jeans ktne..
tk yah pening2..
tp nk beli lg ke?? no way...
2 tahun aku tk beli jeans pasni!!
1 tahun 1 jeans...2 jeans 2 thn..huahuahua
to my sister: farah pakai duit raya..tak pakai duit ayah ok...saya tk membazir..hihi
seyes penat glers..i was like "tawaf" around Qbay xtau bape kali...
i was glad to have my cousin, kak dida with me here..
tak la patah kaki aku.thanks kak dida..
kak dida a very2 nice person i ever know..
but today she was so sad thinking of her friends..
which is one of them is my sis-in-law.
dont worry kak dida..i always here to lend my ears..and to give opinion..
bgs tak saya..hehe..perasan...
setiap manusia mesti akan buat kesilapan..
tapi kalau kawan kita buat salah sikit..takkan kita nk ambik hati lama2 kan..
cuba fkr kebaikan lebih drpd kesilapan yg kwn kita buat..
mesti yg baik itu lbh bnyk dr salah die skrg..
thats what a friend for..forgiveness..
sacrifice..

"Seorang sahabat adalah yang dapat mendengarkan lagu didalam hatimu dan akan menyanyikan kembali tatkala kau lupa akan bait-baitnya"

urgh!! letih sgt9999...
semalam dah la tido kul 4 pagi..
i need a nap right now...
zzzzzzzzzzzz

p/s: saya senyum lagi hari ni=)

No comments:

Post a Comment