Saturday, October 16, 2010

My Inspiration



semua org ade sumber inspirasi masing2 kan..
selain dari family member aku ade sorang lg yg aku 'lantik' menjadi pembakar semngat aku..
tibe2 hr ni aku teringat kat die..
setiap kali aku terigt mesti aku nanges...
1st aku jumpa die kt matrik..
farah rindu............
kan best kalau die ade kat sini....
knp la kitorg tak sama2...
kalau dri dulu kitorg sama2 aku tk stranded kt sini agaknye..
aku dh buat master kot...
ya Allah..tak baik ckp mcm tu...
bersyukurlah farah...

Nurain Halim...
nama diberi...
die sgt cntik..sgt pandai..
die tak gifted...tapi die sgt rajin..
time matrix diela org yg slalu buat aku jd rajin glerss
mlm2 kitorg stay up sama2..
berjaga sama2...
aku sifu math die
die sifu kimia aku..
(saya benci chemy)..
die agak senang jgk la family die..
die sorang je girl..jadi fhm2 la..
tp kak ain tk pernah menunjuk..
kak ain ske snym mcm frh...
farah rindu kak ain.....
i lost here kak ain....
im not the same person anymore...


ini lah die buah hati saya...chop2..yg pmpn tu je k...
hehe...laki tu buah hati die agaknye..(tingginye =p )
mklumlah kitorg lama gler tk smbg
jadi tk tau scandal2 terbru die..
hihi..aku curik gbr ni kt fb die...
cntik kan die...
diorg sgt sweet bersama....
oh no...aku sgt jeles kt sini.......
bf die buat master in accountancy...
same2 pandai....
jeles lg sekali....
lg 1 bf die photographer kot..
tgk fb penuh gbr cantek2!
rezeki masing2 Allah dah tentukan...
inshaAllah...farah doakan kak ain bahagia dgn pilihan hati die..

puas hati aku dapat nanges sambil type blog utk hr ni..
ceetttt..nanges lagi...
itula..sape suh sunyi sgt hr ni...
harapan hr ni...
lepas cter pasal kak ain i hope i can be like her...
aku nk buat master mcm tk mampu je lg...
last 2 sem...i hope i can raise up my pointer...
keje elok2...kumpul duit....
dh cukup...aku smbg la master....
jauhnye nk capai cita2.....
semoga Allah permudahkan urusanku....
Amin...

p/s: i suddenly feel lonely



2 comments:

  1. sye pon nak jadik rajin gak...hehehe
    terharu sye bace
    bila kita berdua nak jadik ajen...huhu

    ReplyDelete