Monday, January 17, 2011

aku tak jiwang,aku cuma menulis

~all I wanna do is trade this life for something new, holding on to what i haven't got ~

do u want have a life 'trade' with me?..
i give mine u give yours..
like u deserve....nor i deserve...

changes...all i need now some changes..
ayah kata, kalau kita nk bt something, Just do it!
positive changes of course..

as i do some blog walking...
i go through so many people's life..
harder..tougher...happier..calmer...than mine..
they talk about love...about future..interests...

farah...farhana...
2 nama yg org selalu sebut..
gembira...kegembiraan...
setakat mana maksud itu sesuai dgn aku??
so far, aku adalah aku..
siapa aku satu hari nanti??
bnyk bnda aku nk buat..aku nk keje...
at some point aku syg nk tglkan usm ni...
tp ade sesetgh masa aku nk sgt keluar dr sini..
lg 3 bulan lbh aku kt cn..gunakan peluang yg ade...
now or never...
aku susun perjalanan hidup aku...tapi tak semua spt yg aku rncg..
itu lah takdir...ade org jalan dia lurus..
ade org jalan die bengkok...ada org jln die berkabus...


cinta...knp perlu hadir rasa cinta?
cinta itu anugerah dari Allah..sesuatu yg tk dpt kite halang..
cinta kepada Allah..cinta kepada Rasulullah...cinta kepada ayah emak..cinta kepada abg,kakak dan adik, cinta kepada kawan2, cinta kepada insan..
dan cinta kepada diri sendiri...
layakkah kita utk mencintai org lain sebelum mencintai diri sendiri?
aku bercakap depan cermin..
layakkah engkau memiliki aku? layakkah aku memilik engkau...
cinta bukan utk memiliki...tp utk dihargai...cinta itu pengorbanan...

"jgn beritahu kpd angin bahawa aku amat mencintainya.nanti angin akan cemburu,dan bawa jauh cinta itu"
"jgn katakan jg pada ombak, cintaku kpd mu sebiru lautan"
"tp katakan kpd hatimu, kau sebenarnya mencintai aku" copy"

No comments:

Post a Comment