Tuesday, January 11, 2011

penipuan

mmg penipuan terbesar yg pernah aku ungkapkan...rupa2nye aku tipu tanpa sedar..huaaa...ssh jgk nak jaga aku ni sbnrnye...so sorry......

hr ni baru aku sedar situasi hati aku sekrg ni...mari kita buat kajian...scientifically..
korang bygkan sebuah hati..(btl ke penjodoh bilangan ni?)
empunya hati ni pernah kena tikam dulu..so tertembus kat hati die..
akibat bebal sgt die tk nak pg hospital...kononnye nk rawat sendri...
then luka kt hati tu heals la sikit..ada parut2 yg tk dirawat rapi...
org kalau tk pg hospital mane dia nk tau ade internal bleeding ke...membusuk ke...
dlam bdn kan..die tk nmpk....
so cube korang bygkan...ht yg sebegitu lmbut komposisinye ditambah plk pernah kene tikam..
kalau korang jentik sikit pon mesti die terluka balik...jgn kn jentik goyang2 pon dh ckp dah...
huaaa..ape aku ckp ni...
ape yg tersirat sbnrnye...walau kecik mane pon hal tu...kalau blh buat aku nanges 10 titik..die akan jadi 20 titik...bkn sbb hal itu je..ini kerana perkara2 yg lepas blh dtg blk menambah kan lagi kelukaan...perghh..kecian kt aku kecian kt die...itu la, kan saya pernah bilang...sape2 yg nk jd buah hati saye hrs pandai membuang kefobiaan aku dulu...huk3..
aku membungkam membisu menekup muka menahan kecewa dgn dri sndri...
tolong la pg jauh2 fobia itu..awak dh besar la farah...
im afraid of losing, afraid of hurting...bende2 cmni la yg bt semua bnda tk berjalan dgn lancar...
cube la berterus terang..bercakap...bkn kah lebih mudah, cik farah sengal....
dh la penat...tk nk fkr lg...tk nk jd mcm dulu...enough is enough...
this is the story that should not have any anger and even a tear...
cheer them up!!

*pdn muke aku pdn muke aku pdn muke aku!!! yeah!! puas hati!

p/s: sorry sejuta kali...even dh tk guna (T_T)

1 comment:

  1. honest is the best way in a relationship...
    ive been in ur situation..n i think im ahead in maturity than u..=)
    if honest make he/she hurts,than say sorry n u need further explain of what u feel...
    keep deep in ur heart doesnt solve problem..it actually collecting what u feel(bad feeling) so that 1 fine day u will burst..

    ReplyDelete