Thursday, January 6, 2011

kawan dan makan =)


salam...

hari ni hari makan sedunia..walaupon tk bnyk mane aku mkn tp ckp la utk buat aku rasa serba salah kt badan sendri...lepas naik scale time derma darah semalam aku jadi malas plk nk pg jog.kemaintainan berat badan ku menghampakan ku..haha..buang tabiat..ini lah yg dikatakan jog utk kurus..bukan utk sehat...jgn ikot care saye...takpela..esok saje lah jog...hihi

okee..hr ni blnje cik masita makan...sempena birthday die hr tue...kitorg mkn kt johny.. dan inilah hasil titik peluh saya..haha
steamboat kegemaran kami...kuantiti ni ptt di makan utk 4 org...tp kitorg belasah je...dekat sejam lebih mkn..mat2 manila kt kedai dok usha2 je..haha
tadaaa!!! ni die bufday gurl kite...sgt comel baik hati...dan single mingle.. =)

pas makan dgn bahagienye aku TERbeli sesuatu brg keperluan yg sgt pntg dlm hdp...tp tk leh mention kt cn ler...haha..

itu baru sesi tgh hari...sesi ptg plk...sbb kan nk mengeluarkan peluh2..aku di pujuk rayu digoda2 oleh member2 utk pg tesco semata2 mkn ais krim...korang mmg la....dengki kt aku kan..haha..tkpela...nah..ni la hasilnye...
oh my God, kaki aku!!! pnjg gler...baru sedar..hahaha


itu sajee...aku sebenarnye teringn nk buat satu buku scrap nk letak gbr2 yg best..ape yg aku buat hr2...printer ni plk buat hal kan...nk cuci g kedai hbes la duit nasi aku..haha..tkpela..blog pon jadila....thanks kawan2...syg korang..tak tau bila lg blh mcm ni.lepas grad nnti blh ke kite jumpa mcm ni lg..gila2 mcm slalu...aku tetap 'mama' korang yg sejati..yeeaahhh!!!

No comments:

Post a Comment